teisipäev, 2. august 2016

Pasta suvikõrvitsa ja küüslauguga suvikõrvitsahooajaks (ja muidu ka)!

Jälle see aeg, mil suvikõrvitsad võtavad vaikselt köögi üle! Kuna mulle suvikõrvits hirmsasti meeldib, siis ma olen täitsa rõõmus! Eriti nende krõmpsude noorte suvikõrvitsate üle!
Igal juhul oli meil plaanis pastapäev ja ma siis panin kaks asja kokku, guugeldasin ja saime sellise mõnusa mahlase pasta suvikõrvitsaga!



Mida vaja:

2 väikest suvikõrvitsat (mul oli üks selline taldrik-suvikõrvits)
4 küüslauguküünt
õli
sool, pipar
ürdid (meil olid tüümian ja basiilik)
u 300g pastat (meil gluteenivaba)


Kuidas teeme:

1. Riivi suvikõrvits ja vala vedelik ära.

2. Haki küüslauk, prae rohkes kuumas õlis, kuni see hakkab särisema. Lisa riivitud suvikõrvits, sool ja pipar, sega ja hauta u 10 minutit.

3. Samal ajal keeda pasta valmis.

4. Sega pasta ja hakitud ürdid panniloleva seguga ja hakka sööma!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar